Podstawę systemu identyfikacji wizualnej Politechniki Krakowskiej stanowi dokument Księga Identyfikacji Wizualnej. To kompendium reguł zapewniających spójny wizerunek całej PK (i jej poszczególnych jednostek) oraz zbiór konsekwentnie zaprojektowanych wzorców porządkujących postrzeganie naszej uczelni. Zawiera plansze przedstawiające gotowe projekty oraz wytyczne do rozwiązania konkretnego problemu projektowego. Uregulowany i podlegający ochronie jest wygląd między innymi takich materiałów jak: papier firmowy, koperty, stopki mailowe, wizytówki, tabliczki przydrzwiowe, dyplomy czy prezentacje.
Logo asymetryczne do stosowania wraz z logo Politechniki Krakowskiej
wersja polska
Logo asymetryczne do stosowania samodzielnie lub z sygnetem Politechniki Krakowskiej
Logo symetryczne do stosowania wraz z logo Politechniki Krakowskiej
wersja polska
Logo symetryczne do stosowania samodzielnie lub z sygnetem Politechniki Krakowskiej
Sygnet
Logo asymetryczne
Wersja polska
Wersja angielska
Logo asymetryczne inwersyjne
Wersja polska
Wersja angielska
Logo symetryczne
Wersja polska
Wersja angielska
Logo symetryczne inwersyjne
Wersja polska
Wersja angielska
Sygnet
Sygnet zwykły
Sygnet inwersyjny
- Wszystkie wersje prezentacji wymagają instalacji uczelnianego kroju czcionki.
- Prezentacje są to gotowe do edycji puste wersje prezentacji.
- Szablony są to puste wersje prezentacji do wielokrotnego użytku – otwarcie pliku domyślnie tworzy nową prezentację na podstawie szablonu, który można zapisać w katalogu niestandardowych szablonów.
Wariant 4 i 5 ma możliwość personalizacji. Możliwe jest wykorzystanie prezentacji z zaproponowanymi przez grafika foto-wypełnieniami:
Duży kształt logo PK można wypełnić dowolnym obrazem, który zostanie dopasowany do kształtu logo PK. Wystarczy dodać żądany obraz w miejscu niebieskiego tła, a zostanie on automatycznie docięty bez rozciągania.
Przyjęte standardy mają na celu zachowanie nowoczesnego i profesjonalnego obrazu uczelni.
W przypadku wątpliwości związanych z zastosowaniem zasad wizualizacji prosimy o kontakt ze specjalistą ds. komunikacji i promocji.